14-03-2019 - 3.1.50.2 - Minor Update

      bug-fixes

    • EMAIL: Oude emailteksten werden niet meer getoond zodra je een nieuwe hebt aangemaakt
    13-03-2019 - 3.1.50.1 - Major Update

      bug-fixes

    • ADN: Mutatiecodes worden nu goed overgenomen bij een dubbele boeking in PRL of PMB berichten
    • ADN: Mutatiecodes worden nu goed overgenomen bij PBI berichten
    • ADN: POR codes zonder hoofdletter worden nu goed ingelezen
    • ALGEMEEN: Het was mogelijk om een spatie in de gebruikersnaam op te nemen
    • ALGEMEEN: Selecties konden worden gemaakt door iemand zonder deze rechten
    • APLAZA: Documenten op schadeniveau werden in sommige gevallen niet goed gekoppeld
    • HDN IMPORT: De import is aangepast aan de gewijzigde standaard
    • HDN IMPORT: Voorletters worden soms zonder puntjes aangeleverd; nu wordt dat gecorrigeerd overgenomen
    • KLANT: Bij het verwijderen van een klant werden eventueel gekoppelde mailings niet verwijderd
    • KLANT: De koppeling met Clareo op klantniveau aangepast naar Findash
    • TIJREG: Bij het opslaan van een tijdregistratie in de tweede instantie werd de juiste gebruikerscode niet meegenomen


      uitbreidingen

    • AGENDA: Onthoudt de keuze "geselecteerd" of "allemaal" bij het afdrukken van de agenda op het hoofdscherm
    • ALGEMEEN: Het verwijderen van een klant is moeilijker gemaakt. Voortaan moet eerst "VERWIJDEREN" worden ingetikt
    • ALGEMEEN: De ESC-knop sluit nu alle schermen en niet meer sommige (M.u.v. het hoofdscherm)
    • APLAZA: Bij het verwerken van SVE berichten wordt nu ook het emailadres en telefoonnummer op klantniveau ingevuld
    • DERDEN: Mogelijkheid om de regel te kopiëren via rechtermuisknop
    • EMAIL: Standaard e-mailteksten zijn aangepast, het is nu mogelijk om standaard e-mailteksten met opmaak te maken
    • FACTUUR: Het is nu mogelijk om facturen per e-mail te sturen
    • HDN IMPORT: Tekstregels(notities) worden nu ook overgenomen
    • NOTA: Het is nu mogelijk om nota's per e-mail te sturen
    • POLIS: Bij het afdrukken van polisoverzicht lang de schadevrijejaren toegevoegd
    • POLISOVERZICHT: Op het printform worden onnodige velden bij pakketmantels nu niet meer afgedrukt


    23-03-2018 - 3.1.49.1 - Major Update

      bug-fixes

    • APLAZA: Wanneer een aanhalingsteken (") voorkwam in een klantnaam ging het verwerken van een SVE-bericht niet goed
    • APLAZA: Wanneer je het koppelen van een document afbrak, werd het document in sommige gevallen gekoppeld aan de klant die als laatste opgezocht was
    • APLAZA: Wanneer een "="-teken in een databaseveld voorkwam werkte het koppelen aan een klant niet goed
    • APLAZA: Schadedocumenten werden in sommige gevallen niet goed uitgelezen
    • APLAZA: Bij het verwerken van APLAZA-SVE berichten werden incasso codes in sommige gevallen verkeerd gezet
    • ALGEMEEN: Documenten slepen op polisniveau in een submap werkte niet goed
    • ALGEMEEN: De klanthistorie-knop werkte niet goed
    • EMAIL: Wanneer je iemand een BCC wilde sturen en álleen het bcc-emailadres invulde werd de mail niet gestuurd
    • OUTLOOK: E-mailtjes met een "tab"-teken in de onderwerpregel konden niet worden verplaatst
    • POLIS: Het verplaatsen van een polis naar een andere klant ging niet goed wanneer er nog documenten geopend waren


      uitbreidingen

    • ALGEMEEN: In het kader van de aankomende AVG hebben we alle tabellen versleuteld met een wachtwoord
    • HDN-Import: Indien er een polis aanwezig is wordt deze ook geimporteerd
    • HDN-Import: We hebben de koppeling weer opgepoetst; Bic, telefoonnr partner, e-mail partner, einddatum legitimatie klant en partner, BSN Partner worden ook weer geimporteerd...
    • INCASSO: CtrlSum toegevoegd aan de Sepa-XML-Export
    • OUTLOOK: Het is nu ook mogelijk om e-mails te verplaatsen naar verwijderde items door in het overzicht op delete te drukken
    • TIJDREGISTRATIE: Bij het declaren van tijdregistraties wordt nu de gebruiker overgenomen van wie de tijdregistraties zijn in plaats van diegene die aan het declareren is
    • SCHADE: Op het tabblad derden van een schadedossier kun je nu ook naar "derden" zoeken


    03-07-2017 - 3.1.48.4 - Minor Update

      bug-fixes

    • ALGEMEEN: Wanneer na het aanmaken van een klant, direct documenten werden toegevoegd d.m.v. slepen werden deze in sommige gevallen niet opgeslagen
    • APLAZA: Delta Lloyd leverde NAW-gegevens onder andere labels aan bij SVE-berichten waardoor ze niet goed verwerkt konden worden
    • APLAZA: Op het tabblad Aplaza-DBS kon niet goed gesorteerd worden op datum
    • TIJDREGISTRATIE: Wanneer het aanmaken van een nieuwe klant werd geannuleerd werd een tijdregistratie toch opgeslagen
    • HYPOTHEEK: HDN-berichten van findesk konden niet goed ingelezen worden
    • INCASSO: Bij het aanmaken van een losse incassoregel kon het IBAN met kleine letters ingevuld worden
    • OUTLOOK: Bij Client/Server-installaties werden in sommige gevallen e-mailberichten van andere postvakken getoond
    • SCHADE: Wanneer een klant geen schades had kon je toch dubbelklikken in het schadeoverzicht op klantniveau, er werd dan een leeg schadedossier geopend met een foutmelding


      uitbreidingen

    • ALGEMEEN: Onder help (in het hoofdscherm) hebben we een functie toegevoegd die datums van EML-bestanden kan herstellen
    • KLANT: Via "klanten, zoeken" kan nu ook gezocht worden op IBAN
    • KLANT: Een IBAN kan alleen nog met hoofdletters ingevoerd worden
    • KLANT: Het oude banknummer kan niet meer gebruikt worden
    • ROLLS: De koppeling is op de schop genomen, zo worden NAW gegevens nu beter ingevuld, kunnen naast polissen ook offertes en aanvragen overgenomen worden en worden
      de premiegegevens beter overgenomen


    04-10-2016 - 3.1.48.3 - Minor Update

      bug-fixes

    • BRIEVEN: Het aanmaken van brieven in PDF-formaat liep soms vast indien de laatste update van Windows 10 geïnstalleerd was.
    • ALGEMEEN: Het openen van een klant via de functie klanthistorie liet documenten van de daarvoor geopende klant zien


    28-07-2016 - 3.1.48.2 - Minor Update

      bug-fixes

    • OUTLOOK: Het koppelen van een e-mail op hypotheekniveau werkte niet goed


    25-07-2016 - 3.1.48.1 - Major Update

      bug-fixes

    • APLAZA: Het koppelen een van document aan een relatie ging mis wanneer het polisnummer en maatschappijnummer niet werd aangeleverd
    • APLAZA: 112 schade uit de functielijst gehaald
    • BOEKHOUDING: Bij het afdrukken van de balans werdt verlies niet afgedrukt
    • BOEKHOUDING: Het verwijderen van een dagboek gaf een foutmelding
    • BOEKHOUDING: Het afsluiten van een boekjaar ging niet altijd goed doordat het resultaat uit oude boekjaren ook werd meegeteld
    • BOEKHOUDING: Het scannen van een boekstuk ging niet altijd even wanneer punten in de bestandsnaam gebruikt werden
    • HDN-IMPORT: Partners werden niet meer geimporteerd
    • HDN-IMPORT: Duur werd in sommige gevallen niet overgenomen
    • EMAIL: Het automatisch signaleren van een agendapunt bij het verzenden van een email op polisniveau gaf een foutmelding
    • AANM FACT: Marges en het lettertype werden niet goed overgenomen vanuit de constanten


      uitbreidingen

    • ADN: Je kunt nu PMB-boekingen op pakketonderdelen samenvoegen tot 1 boeking op de pakketmantel
    • ALGEMEEN: Het is nu mogelijk om het tabblad contact op maatschappijniveau te sorteren door op de kolomnamen te klikken
    • ALGEMEEN: Het is nu mogelijk om de 10 laatst geopende klanten in te zien (via het knopje naast de kantoorfilter op het hoofdscherm)
    • ALGEMEEN: Op klantniveau is het tabblad Sociaal erbij gekomen om diverse verschillende socialmedia platformen van de klant bij te houden
    • APLAZA: Het is nu mogelijk om Assistent op Aplaza-DBS berichten te laten controleren bij het opstarten
    • OUTLOOK/APLAZA: Je kunt nu filteren op vervallen polissen, hypotheken, schades en afgelegde klachten bij het gebruik van de Outlook-koppeling en Aplaza-DBS.
    • NOTA/AANM: Nota's en aanmaningen kunnen nu digitaal(PDF) worden opgeslagen op klantniveau


    16-03-2016 - 3.1.47.1 - Major Update

      bug-fixes

    • AGENDA: De F5-toets voerde 2 lege regels in wanneer het veld voortgang leeg was
    • ALGEMEEN: Het hernoemen van mapjes op het tabblad doc. werkte soms niet goed
    • APLAZA: De Aplaza-SVE -knop in het hoofdscherm is vervangen voor een Aplaza-knop die het EBV-centrum opent
    • APLAZA: De telling van het ophalen van documenten liep niet goed
    • APLAZA: Schadedocumenten werden niet goed opgehaald
    • EMAIL: Wanneer het aantal bijlagen langer was dan het daarvoor bedoelde veld vielen ze buiten het scherm
    • HDN IMPORT: Bij het importeren van een HDN-bericht werden bestaande notities verwijderd
    • HDN IMPORT: De geboortedatum werd soms niet overgenomen
    • HYPOTHEEK: In sommige gevallen werd bij een e-mail aan een notaris, taxateur of makelaar het verkeerde e-mailadres getoond
    • HYPOTHEEK: Wanneer bij een hypotheek een agendapunt verwijderd werd werd een volgende agendapunt ook verwijderd
    • REK CRT: Bij het afdrukken van rekeningcouranten worden nu alleen maatschappijen getoond die ook daadwerkelijk een RC hebben


      uitbreidingen

    • SCHADE: Veld Eigenrisico kan nu ook getallen met decimalen opslaan


    10-12-2015 - 3.1.46.1 - Major Update

      bug-fixes

    • APLAZA: Bij het aanmaken van een Aplaza-gebruiker wordt er gecontroleerd of het digitale paspoort goed geïnstalleerd is
    • APLAZA: In sommige gevallen werd een verkeerde maatschappij getoond bij opgehaalde documenten
    • APLAZA: Op snelle computersystemen werden batches zo snel uitgepakt dat bestanden soms werden overschreven
    • BOEKHOUDING: Het afdrukken van de OPL-kostencrediteuren gaf in sommige gevallen een verkeerd saldo weer
    • BOEKHOUDING: Je kunt nu geen dagboeken meer koppelen aan een verzamelrekening
    • BOEKHOUDING: De opmaak van het overzicht "balans" was niet in orde wanneer een of meerdere grootboekrekeningen een saldo van 0,00 hadden
    • POLISSEN: Bij het klikken op het tabblad premie wordt de premie nu eerst berekend, anders werd de premie van de vorige polis getoond
    • E-MAIL: Bij het toevoegen van de aanhef, werd de witregel eronder niet goed ingevoegd
    • E-MAIL: Het onderwerp wordt weer gevuld wanneer deze leeg is bij het kiezen van een standaardtekst
    • ADN: Het verwerken van 2 CASCO dekkingen op 1 polis in 1 ADN-bericht ging niet goed
    • FACTUUR: Bij het aanmaken van meerdere facturen achter elkaar, hield Assistent het BTW percentage vast van de eerst aangemaakte factuur
    • OUTLOOK: Emailberichten met een "tab" of extra spaties worden nu correct weergeven
    • OUTLOOK: Emailberichten met "tab" in het onderwerp werden niet goed verplaatst


      uitbreidingen

    • ALGEMEEN: Wachtwoord velden zijn gemaskeerd door bolletje en sommige kunnen zichtbaar gemaakt worden door op het "oogje" naast het vakje te klikken
    • KLANTEN: Veld aanhef e-mail aangemaakt
    • E-MAIL: Assistent toont nu ook de omschrijving van een e-mailadres bij een maatschappij
    • E-MAIL: Bij de persoonlijke instellingen kun je nu aangeven of je de aanhef wil laten vullen door Assistent
    • E-MAIL: Assistent vraagt nu niet meer of je een sjabloon als standaard wil gebruiken bij het kiezen van een sjabloon De vraag wordt nog wel gesteld bij het maken/wijzigen van een sjabloon
    • OVERZICHT: Het polisoverzicht wordt nu zo gesorteerd dat pakketten en onderdelen bij elkaar komen te staan
    • POLISSEN: Claimen/Niet claimen rekent nu met het aantal ingevulde schades (max. 3)


    13-10-2015 - 3.1.45.5 - Minor Update

      bug-fixes

    • APLAZA: Opgehaalde DBS-documenten werden in sommige gevallen aan een verkeerde maatschappij gekoppeld


    10-09-2015 - 3.1.45.4 - Minor Update

      bug-fixes

    • EMAIL: Bij het kiezen van een standaardtekst werd de aanhef niet ingevuld
    • EMAIL: Wanneer bijlagen afzonderlijk werden opgeslagen werd "emailbijlage" niet in de bestandsnaam gezet
    • EMAIL: De vaste teksten worden nu gesorteerd
    • EMAIL: Bij het opslaan van een verzonden e-mail werd een eerder verzonden e-mail overschreven wanneer de bestandsnaam hetzelfde was
    • TIJDREGISTRATIE: Registraties op klantniveau werden niet goed opgeteld
    • TIJDREGISTRATIE: Registraties werden niet goed opgeslagen wanneer men bladerde naar gekoppelde klanten
    • ADVIESBOX: De velden IBAN en BSN worden nu ook geexporteerd naar adviesbox
    • APLAZA: SVE-berichten zonder polisnummer werden niet goed verwerkt


      uitbreidingen

    • KLANT:Bij gekoppelde klanten wordt nu ook het adres getoond bij het toevoegen
    • ADN: In sommige gevallen kan het voorkomen dat op 1 polis 2 boekingen worden aangeleverd (in 1 bericht), nu wordt dat ook goed verwerkt in Assistent


    06-08-2015 - 3.1.45.3- Minor Update

      bug-fixes

    • EMAIL: Sjablonen werden niet goed opeslagen wanneer een gebruikersnaam een "-" bevatte
    • EMAIL: E-mails op hypotheekniveau werden altijd in de hoofdmap opgeslagen
    • EMAIL: In sommige gevallen werd de onderwerpregel niet ververst
    • EMAIL: Bij het verzenden werd i.p.v. de naam van de verzender alleen het e-mailadres getoond
    • EMAIL: De aanhef wordt nu alleen gevuld als bij geadresseerde de relatie gekozen wordt


    06-08-2015 - 3.1.45.2 - Minor Update

      bug-fixes

    • EMAIL: Wanneer de tekstkleur werd ingesteld, trad een foutmelding op
    • EMAIL: De lijst met sjablonen werd niet automatisch bijggewerkt na het maken van een nieuw sjabloon
    • EMAIL: Wanneer een maatschappij werd gekozen als geadresseerde bleef Assistent vragen om een geadresseerde
    • EMAIL: Standaard instellingen worden nu ook weer opgeslagen
    • APLAZA: DBS-berichten van NN en ASR werden niet meer vertaald
    • APLAZA: SVE-berichten van het type "Offerte omzetten naar aanvraag" gaven een foutmelding


      uitbreidingen

    • EMAIL: In de constanten wordt de standaard-tekstkleur nu ook opgeslagen
    • EMAIL: Bijlagen kunnen nu ook weer afzonderlijk worden opgeslagen
    • EMAIL: In de gebruikersinstellingen kun je nu aangeven of Assistent moet vragen om een agendapunt aan te maken na het verzenden van een e-mail


    04-08-2015 - 3.1.45.1 - Major Update

      bug-fixes

    • Algemeen: In sommige gevallen werd de geldigheidsdatum van de licentie onjuist weergegeven
    • ADN: Bij het verwerken van ADN-berichten werd het maatschappijnummer van polissen die onder klantnummer 0 opgeslagen gevuld met een 0
    • Aplaza: Wanneer er offertes middels Aplaza-SVE verwerkt werden en een maatschappij geen offertenummer aanleverde, verschenen er foutmeldingen
    • Aplaza: Per abuis werd Averó niet getoond in de maatschappijlijst bij het aanvragen/muteren van polissen
    • Aplaza: Wanneer gebruikers meerdere SVE-berichten verwerkte trad er een foutmelding op
    • Aplaza: Wanneer een maatschappij geen polisnummer aanleverde in een SVE-bericht ging het verwerken fout
    • Aplaza: Het koppelen van pakketten en onderdelen ging niet goed bij het verwerken van SVE-berichten
    • Declaraties: De afdrukstand van de declaratielijst is aangepast naar "liggend"
    • Hypotheken: De knop "voeg een bestand toe" verplaatste documenten altijd naar de hoofdmap, ook al had je een sub-map geselecteerd
    • Scannen: Wanneer er meerdere punten (".") werden gebruikt in de bestandsnaam van een gescand document, werd het document niet opgeslagen
    • Tijdregistratie: De begintijd van een tijdregistratie op klant- en polisniveau werd in sommige gevallen onjuist weergegeven


      uitbreidingen

    • Aplaza: Je kunt nu kiezen bij welke maatschappijen je de Aplaza-DBS berichten ophaalt
    • Declaraties: Periodieke facturen kunnen nu geïndexeerd worden
    • Declaraties: Het is nu ook mogelijk om een einddatum aan een periodieke factuur te koppelen
    • E-mail: Berichten kunnen nu verzonden worden met HTML-opmaak
    • E-mail: Berichten kunnen nu middels een beveiligde verbinding (SSL) verzonden worden
    • Schades: Je kunt het veld "eigen risico" op schadeniveau nu aanpassen
    • Schades: Assistent onthoudt nu of je afgehandelde schades wilt zien in het schade-overzicht


    20-05-2015 - 3.1.44.1 - Major Update

      bug-fixes

    • ALGEMEEN: Wanneer men de online-help(F1) van Assistent startte opende deze driemaal
    • APLAZA: Bij het ophalen van ADN-berichten van NN via APLAZA werden niet alle berichten opgehaald
    • APLAZA: In sommige gevallen resulteerde het verwerken van een polis die via het transactieplatform werd aangevraagd in een foutmelding
    • APLAZA: Het veld "totale korting" op polisniveau werd niet bijgewerkt bij een transactie
    • APLAZA: Assistent stuurde het IBAN niet mee bij het aanvragen of muteren van een polis
    • BOEKHOUDING: Bij het boeken van een factuur werd de BTW niet geboekt op de grootboekrekening die gekoppeld was aan de BTW-code
    • CONCERNS: Bij afdrukken van concerns toonde Assistent soms een leeg blad
    • KLANTEN: Bij het openen van een gekoppelde klant werd er geen klant getoond als de gekoppelde klant in een ander kantoor viel
    • KLANTEN: Bij het verwijderen van een klant werden de klantkoppelingen niet verwijderd
    • OUTLOOK: Bij het verplaatsen van een e-mail naar een hypotheek opende Assistent de verkeerde hypotheek (alleen wanneer een klant meerdere hypotheken had)
    • OUTLOOK: Wanneer een kantoorfilter actief was, werden e-mails op een verkeerde plaats opgeslagen
    • PROLONGATIE: Het veld laatste "prol maand" werd niet altijd verder gezet bij het verwerken van de definitieve prolongatie
    • SCHADES: De knoppen "Wijzigen" en "Verwijderen" waren niet actief als er alleen afgehandelde schades waren
    • SCHADES: Wanneer men informatie van een maatschappij (i-knopje) bekeek, werd het documentenpad aangepast. Daardoor waren documenten op schadeniveau niet meer zichtbaar tot men de schadekaart opnieuw opende
    • TIJDREGISTRATIE: Bij het muteren van een tijdregistratie werden de seconden bij start- en eindtijd altijd ingevuld als 00 en niet met de daadwerkelijk waarden


      uitbreidingen

    • ALGEMEEN: De F7 funtionalteit wordt nu ook ondersteund op terminalserver omgevingen
    • ALGEMEEN: De tweede instantie wordt nu opgestart zonder verplichte administrator rechten
    • APLAZA: Bij het ophalen van EBV-berichten haalt Assistent nu ook SVE-berichten op. (Denk dan aan polismutaties, aanvragen en offertes)
    • BOEKHOUDING: Het is nu mogelijk om een boekjaar voorlopig en definitief te sluiten
    • KlACHTEN: Je kunt nu ook documenten knippen/kopieren en plakken naar klachtniveau
    • SCHADES: Bij het openen van het schadeoverzicht worden nu alleen de lopende schades getoond
    • SCHADES: Het is nu mogelijk om een schade te verplaatsen naar een andere klant en/of polis
    • WEB-MODULE: In het documentencentrum (tabblad DOC) is het nu mogelijk om met de rechtermuisknop het document onzichtbaar te maken op de web-module en APP(L!nk)


    21-01-2015 - 3.1.43.1 - Major Update

      bug-fixes

    • ALGEMEEN: De kantoorfilter toonde 2 keer "Alle kantoren"
    • POLIS: Het bekijken van maatschappijinformatie (i-knopje) gaf een foutmelding op het tabblad contact
    • SCHADE: Het bekijken van maatschappijinformatie (i-knopje) gaf een foutmelding op het tabblad contact


      uitbreidingen

    • APLAZA: Start Van Extranet (SVE) ingebouwd
    • E-MAIL: Wanneer men een maatschappij selecteert bij het maken van een e-mail worden de verschillende e-mailadressen nu alfabetisch gesorteerd
    • E-MAIL: Als je dubbelklikt op een emailadres op het tabblad NAW2 kun je hier rechtstreeks naar emailen
    • FACTUREN: Facturen kunnen nu met afwijkende NAW worden aangemaakt
    • FACTUREN: Op periodieke facturen kan nu een extra tekst worden geplaatst
    • POLISOVERZICHT: Naast de bruto premie wordt nu ook de netto premie afgedrukt op het polisoverzicht (lang)
    • SCHADE: Het schadeoverzicht bij een klant is nu te filteren op "afgelegd"
    • SCHADE: Het schadeoverzicht toont nu ook of een schade een schuldschade is